Nachazíte se: Titulní strana--Rádce úspěšného prodejce--Zdroje, které rozšíří vaše podnikatelské obzory

Zdroje, které rozšíří vaše podnikatelské obzory

Vydáno: 19. 10. 2009Diskuze: 1 příspěvek
Zdroje, které rozšíří vaše podnikatelské obzory

Začínáte-li s prodejem na Internetu, budou se vám k problematice online prodeje postupně hromadit nejrůznější otázky. K zodpovězení drtivé většiny z nich však nemusíte otravovat žádného známého, který též podniká přes Internet, ani za ně nebudete muset nikomu draze platit. Pokud budete sledovat relevantní internetová periodika, dokážete si na většinu otázek časem odpovědět sami.

Pro zájemce jsme připravili krátký seznam webů, které by žádný internetový prodejce neměl opomíjet.

Magazíny:

Netshopper je poměrně mladý český magazín s přímým zaměřením na online shopping a vše okolo něj. Články sice nevycházejí denně, ale jsou vždy přesně k tématu. Analýzy, rady a výsledky výzkumů týkajících se prodeje přes Internet.

Podnikatel, Měšec a FinExpert je trojice magazínů jež se věnují financím, ekonomi a podnikání. Přestože zaměření na internetové obchodování není primární, často se zde objevují články pro online prodejce zajímavé. Zejména jde o obecnější témata týkající se zdravotních pojišťoven a finančních úřadů. Články v těchto magazínech vycházejí denně.

Lupa je magazín komplexně reflektující trendy a události na českém Internetu a tedy i na poli online obchodování a přidružených služeb, jako jsou např. agregátory cen. Pokud to myslíte s internetovým prodejem vážně, neměli byste Lupu opomíjet. Článků na Lupě vychází několik denně.

30 minut jsme si nechali na konec jako takový drobný bonus. Jde o unikátní magazín, jehož jedinou, zato však hutnou náplní jsou rozhovory s lidmi, kteří na poli českého Internetu něco znamenají, a tedy i s mnoha úspěšnými internetovými prodejci. Možnost nahlédnout prostřednictvím rozhovorů úspěšným podnikatelům do hlavy a poslouchat jejich myšlenky je nesmírně inspirující. V poslední době magazínu sice trochu dochází dech a článků vychází poměrně málo (cca jeden týdně), ale v archivu je dostatek starších rozhovorů, jejichž přečtení vám nějakou tu dobu rozhodně zabere.

Blogy:

Staré přísloví praví, že chytrý člověk se poučí z chyb svých, moudrý člověk z chyb těch druhých. Využijte toho, že se mnoho úspěšných internetových podnikatelů nebojí podělit o své zkušenosti se všemi, kdo mají o jejich zápisky zájem, přičemž se nerozpakují psát nejen o svých úspěších, ale i o tom, co jim nevyšlo a co by dnes již udělali jinak. Sledováním blogů úspěšných obchodníků sice pravděpodobně žádné konkrétní rady na konkrétní Vaše problémy nedostanete, ale rozšíříte si celkově své podnikatelské obzory a načerpáte cennou inspiraci.

Blogů je samozřejmě velké množství a nechceme vás zahltit, proto vybíráme pětici nejrelevantnějších: Podnikání v USA, Nosi.cz, Souki.cz, InBlog.cz, Blog.neveceral.cz. Po chvilce hledání jich jistě sami najdete více, nemálo zajímavých.

Zcela unikátním projektem pro internetové podnikatele na českém Internetu je Webtrh. Jde o komplexní podnikatelskou platformu na bázi diskuzního fóra. V archivu Webtrhu jsou desítky a stovky témat a otázek se společným jmenovatelem „podnikání na Internetu“, od obecných brainstormingů, až po úzce konkrétní rady ohledně pošty, chování zákazníků, zvyšování objemu prodeje a mnohé další. Rozhodně stojí zato si archiv Webtrhu důkladně prozkoumat, ručíme vám za to, že zde naleznete odpovědi na spoustu svých otázek.

Pokud se vám zdá, že jsme vás zahltili najednou příliš mnoha zdroji, nezoufejte. Všechny výše uvedené zdroje sledujeme a odkazy na zajímavé a užitečné články linkujeme do skupiny Prodáváme na Internetu na Facebooku. Máte-li tedy na Facebooku účet, staňte se fanouškem této skupiny a žádný důležitý článek vám už nikdy neuteče.

 

 

Prodáváme na internetu na Facebooku

reklama