Nachazíte se: Titulní strana--Rádce úspěšného prodejce--Jak fotit zboží určené k prodeji?

Jak fotit zboží určené k prodeji?

Vydáno: 7. 10. 2009Diskuze: 3 příspěvky
Jak fotit zboží určené k prodeji?

Mnoho začínajících prodejců stojí před otázkou, zda k prodávanému zboží pořídit či nepořídit fotografii. Odpověď je jednoduchá. Zákazníci dávají přednost inzerátu, jehož součástí je ilustrační fotografie. Pokud najde více nabídek stejného zboží za stejnou cenu, dá přednost té, u které si ho může prohlédnout.

Fotografie přiložené k prodávanému zboží by měly být kvalitní. Nespoléhejte na to, že stačí jakákoliv fotografie (rozmazaná, tmavá apod.). V dnešní době, kdy téměř každý disponuje digitální fotoaparátem, není zpravidla problém pořídit slušnou fotku. 

 

Fotky vlastními silami

Pokud se rozhodnete fotografii zboží vytvořit vlastními silami, je potřeba dodržet alespoň základní pravidla. Fotografovaný produkt vždy umístěte na světlé nekonečné pozadí (pokud to jeho rozměry umožňují). Pokud není fotografovaný produkt příliš velký, postačí vám jakýkoliv větší papír, na který produkt položíte a který ohnete tak, aby posloužil také jako pozadí. Nemáte-li potřebnou osvětlovací techniku, fotografujte při rozptýleném denním světle. Dávejte přitom pozor na stíny za fotografovaným předmětem.
 
Zvládáte-li práci s grafickým programem, je dobré vady, které při fotografování vznikly, odstranit a fotografii „vylepšit“. Trocha práce navíc se v tomto případě vyplatí.
 

Internet

Další možností, jak fotografii produktu získat, je internet. Dávejte si ale pozor na autorská práva. Většina fotografií na internetových stránkách výrobců, internetových obchodů a nejrůznějších databank je chráněná autorským zákonem. Jejich použitím se tedy můžete dostat do rozporu s touto právní normou.
Prodáváme na internetu na Facebooku

reklama