Nachazíte se: Titulní strana--Nápověda--Obrázková--Správa objednávek

reklama

Správa objednávek

Správa objednávek – Editace

 
Nejjednodušší způsob, jak začít se správou objednávek je kliknutím na ikonu objednávky v liště funkcí. V případě, že máte nové objednávky je to viditelně znázorněno červenou hvězdou se symbolem N.
 
 Po kliku na tuto ikonu se dostanete na přehled všech objednávek.
 
Odsud lze již velmi snadno spravovat jednotlivé objednávky a to klikem na ikonu se symbolem tužky, která vás navede přímo k editaci konkrétní objednávky.
 
 Důležitým parametrem u všech objednávek je jejich stav. Tento stav je zobrazován i objednateli, který poté ve své administraci resp. na svém emailu sleduje, jak se mění stav objednávky se zbožím, které si objednal.
 
 
Zde jsme pro vaše potřeby nachystali tyto čtyři stavy:
 
Nová – tento stav je implicitně nastaven pro objednávky, které byly právě uskutečněny a prodávající je zatím nepřijal.
 
Vyřizuje se – objednávkou v tomto stavu dáváte vašim zákazníkům najevo, že o jejich objednávce víte a připravujete její brzkou expedici.
 
Zrušena – bohužel, tímto stavem dáváte svým zákazníkům najevo, že objednané zboží nemáte nebo jim ho nemůžete z jakéhokoli důvodu dodat. V takovémto případě ale doporučujeme v rámci vaší dobré pověsti a jména na serveru Krámky.cz takovéto zákazníky kontaktovat a dohodnout se na jiné formě plnění a najít tak společný kompromis.
 
Odeslána – takto označenou objednávku již máte zajisté připravenou k odeslání, a tudíž tímto stavem dáváte svým zákazníkům podnět k tomu, že vše probíhá hladce a objednané zboží mohou očekávat v následujících dnech.
 
Výběr stavu objednávky potvrdíte kliknutím na tlačítko Změnit stav.

 

Správa objednávek – Hodnocení nakupujícího

 
Z přehledu všech objednávek je také možno hodnotit solventnost nakupujících a to kliknutím na ikonu domku u konkrétní objednávky.
 
 
Poté se dostanete na formulář s hodnocením nakupujícího. Zde máte možnost udělit hodnocení uživateli, který si u vás zboží nakoupil. Na výběr máte ze 3 možností – Pozitivní, Negativní nebo Neutrální.
 
Jakmile vyberete tip hodnocení a vyplníte povinné položky, klikněte na tlačítko vložit.
 
 

reklama